سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاری دهنده ترین چیز بر رشد خرد آموزش است . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 8  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 12890
 
بروبچ ز C8 +دوتا دکی
 
پاره ای از خاطرات مبصر مخفی و ...سادات*
نویسنده: مبصر مخفی(شنبه 87/5/5 ساعت 11:46 صبح)

پاره ای از خاطرات مبصر مخفی و ...سادات*

یکم: سلام((=

 

شب دوشنبه است پشت پای میزم نشسته ام و دارم کتاب و دفترهای مختلفم رو زیر و رو

می کنم ناگهان چشمم به یک مجله میخورد که رویش نوشته همشهری جوان(ج با لهجه تلفظ شود) آن را باز می کنم گمان می کنم مادرم برایم خریداری کرده باشد یک نگاهی به قیمتش می کنم ----------> مادر مادر...300 تومان .چند بار قیمتش را نیگا نیگا می کنم ....وااااای چقدر گرون می باشد .چه مادری دارم که من انقدر مال اون مهم تلقی میشم ((=

اوک ادامه میدم و هفته نامه را باز می کنم... دقیقا صفحه ی اول ... نه... صفحه ی دوم از مقالات طنزی استعمال کرده که ما را بسی مشعوف نمود اما تو به کسی

ن گ و :D

 اکنون من فصل 5 رو بطور کامل خونیدم و وسطای فصل 3 هستم just  ...سادات خیلی داره اذیتم میکنه آخه امتحانای خودش تموم شده گیر داده به من میگه جوک(ج به همون صورت) بگو بخندیم هی بهش میگم بابا من امتحان فیزیکس دارم دارم هی میگه من نگران فیزیکتم بعد دوباره میگه بیا جوک بگو بخندیم دیگه از بس گیر داد یه جوک تعریف کردم اما گفتم ...سادات ag  باز گیر بدی کتک.... اونم گفت چشم ...........------> پسر:بابا ببین نقاشیم قشنگه؟....پدر: آره خیلی ...حالا چی کشیدی؟........پسر:این یه گاوه که داره علف می خوره.....پدر:کو علف؟....پسر:گاوه خورده.......پدر : کو گاو؟ ..........پسر: علف خورد رفت....((= ((=   ...سادات اولش نفهمید اما بعدش که چندین بار واسش تعریف کردم ییهو زد زیر خنده.حالا مگه خفه می شد . دیگه اعصابم خورد شده بود .آخرش بهش گفتم ...سادات چقدر وقتی می خندی شبیه باران میشی! و به یه ثانیه نکشید که ...سادات بطور کامل نیششو بست J) (خیلیه که ...سادات نیششو ببنده هااااااااااااااا) -----> با لهجه ی خانوم غیاثی خوانده شود

بعدش بهم گفت :مبصر مخفی خانوم خواهش می کنم از این شوخیااااااااااا با من نکن من طاقتشو ندارم

منم دیدم حساسه دیگه بی خیال شدم  و دیگر هیچ....................

باران : اگر حرف زدن بلد نیستی؛ حرف نزدن که بلدی.... البت باران خانوم اینو بدن فرمودالبت روی سخن با کس دیگری بودااا

یکشنبه شب مورخ 26/3/1387، ساعت 3 نصف شب کتابت شده می

باشد.

 

  • تمامی بروبچ ز باصفای 6B  به شخصیت ...سادات واقف می باشند و اشخاص خارجکی از درک این اپ(با فتحه) عاجزند پس می تونن زور زیادی نزنن :D 


نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
هفتاییا
پاره ای از خاطرات مبصر مخفی و ...سادات*
آخره هر چی شعره
گروه سرود
کاش اشک در چشم خدا لرزد!
بچه ها را اینگونه بشناسید
بررسی علل قبول نشدن در کنکور

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
بروبچ ز C8 +دوتا دکی
مبصر مخفی
این وبلاگ بروبچه های باصفای کلاس B6 هست که یکی از یکی باحال ترن و از اونجایی که فقط خاطره ها می مونه این وبلاگ راه اندازی شد پیشنهاد وب از کیمیا بود(ایولشو) من مبصر مخفی هستم. تمام نوشته ها از زبان من هست. جاسوس کلاس

|| لوگوی وبلاگ من ||
بروبچ ز C8 +دوتا دکی

|| لوگوی دوستان من ||



|| اوقات شرعی ||