سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با کسى که روزى روى بدو آورده شریک شوید که او توانگرى را سزاوارتر است و روى آوردن بخت بر وى شایسته‏تر . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 3  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 12885
 
بروبچ ز C8 +دوتا دکی
 
آخره هر چی شعره
نویسنده: مبصر مخفی(یکشنبه 87/2/1 ساعت 1:52 عصر)

تمام اهل حاضر که نشستیم             گلای باغ  B6   هستیم

قبولی را بگیریم همره هم                همه با هم فقط این عهد بستیم

 چه فرق داره پسر باشی یا دختر        همه خواهر برادر با هم هستیم

بکی شیعه یکی سنی یکی کرد         برای سربلندی عهد بستیم

بیایید یک دل و یک رنگ باشیم           برای عهد و پیمانی که بستیم

که جشن فارغ التحصیلی گیریم           به آن روز نکو امید بستیم

ماهاکه گوش دادیم به حرف عشقی    گلای باغ  B6    هستیم

  شاعر: مجید عشقی

 منبع : با کمی تصرف www.eshghi4u.blogfa.com



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
هفتاییا
پاره ای از خاطرات مبصر مخفی و ...سادات*
آخره هر چی شعره
گروه سرود
کاش اشک در چشم خدا لرزد!
بچه ها را اینگونه بشناسید
بررسی علل قبول نشدن در کنکور

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
بروبچ ز C8 +دوتا دکی
مبصر مخفی
این وبلاگ بروبچه های باصفای کلاس B6 هست که یکی از یکی باحال ترن و از اونجایی که فقط خاطره ها می مونه این وبلاگ راه اندازی شد پیشنهاد وب از کیمیا بود(ایولشو) من مبصر مخفی هستم. تمام نوشته ها از زبان من هست. جاسوس کلاس

|| لوگوی وبلاگ من ||
بروبچ ز C8 +دوتا دکی

|| لوگوی دوستان من ||



|| اوقات شرعی ||