سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خشم، دل حکیم را نابود می کند . و فرمود : هرکس مالک خشم خویش نباشد، مالک خرد خویش نیست . [امام صادق علیه السلام]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 12882
 
بروبچ ز C8 +دوتا دکی
 
بچه ها را اینگونه بشناسید
نویسنده: مبصر مخفی(سه شنبه 86/11/2 ساعت 1:43 عصر)

به ترتیب حروف الفبا

ساراخانومو هر موقع سرکلاس  ببینیش یا داره با مهدیس خانوم حرف می زنه و می خنده یا در حال نگاه کردن به آینه ال جی شه

اقبال: بر وزن افعال (توکلت علی الله)

عاطفه هم که قربونش برم جمعه هاش دوتاس،چهارشنبه ما میشه جمعه ی دوم اون(هیچ وقت چهار شنبه ها سر کلاس نیس)

فرزانه مامان کلاسمونه (انقدر دلسوزههههههههههههههههههه که نگو)

نیلوفرم دخترخاله ی خانم دانایی یا به عبارتی مرده ی دانایی و شیمیمنم که مرده هر سه شون

نفیسه باربی کلاسه (این یک شوخی جدی می باشد)

بهار      بدون شرح ...

مهدیس خانوم یکی یه دونه ، خل و دیوونه(کتونی هاشم اصلا شبیه کتونی های ساراخانوم نیس)

زهرا  فقط تریپ mp4 کار می کنه،تنها انسانی که از فروصوت بهره برده(این یعنیvolume بسیار پایین می باشد)

فاطمه گوله نمکه ، راستی داییتم میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟

کیمیا  بعد از بهار بدون شرح ...    bookworm

خسروی : احسنت....... صلوات ........

فرزانه : Miss   طالبلو

باران (رئیس) منطق بی منطق . رفیق تنهایی های حافظ (استغفرالله)، از نظرش همتایی،بی همتاست

مرضیه هم کهGod of speaking،قربانعلی هر از گاهی وسط کلاس ازش می پرسه:?what"s up ،فک کنم اونم مث من مرده ی لهجه شه

زهرا (لباف) مندلیف قرن 21  

رعنا خانوم دوشیزه 800000 دلاری،البته این روزا یکم حال نداره(آخه دلش واسهREBBBBBBBEKA گفتن بعضی ها تنگیده)

فائزه  نوترون خنثی  

فاطمه : منتقد کلاس

بنفشه قابل گنجایش نیست . الکترون برانگیخته ( معشوقه یزدانی)

فریده  عاشق سوسک

شیدام که  هری پاتر کلاسه

سما  خنده هاش منو کشته

محدثه عاشق نیچه ، مقلد خاله جون ، خاله جون مقلد دایی جون ، دایی جون مقلد کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوگندو شما بخون آژ  !!!!!!

پری خودشو ول کن داداششو بچسب ( جدی نگیر)

صدیقه  اعتماد به نفس کلاس و نوک انگشتی (اگه گفتی یعنی چی؟)

بهاره خانووووووووم! من یه چیزی بگم ؟! ( کمی تا قسمتی معترض)

 

خوب لطفا دیگه تجسس نکنید

از نظر شرعی مشکل داره

از ما گفتن

 

به اصرار بعضی از دوستان کلمات کلیدی وبلاگ رو هم نوشتم

اگه تونستید بگید چه رابطه ای با هم دارن؟

 کلمات کلیدی وبلاگ

ماتریس – دانایی –  سوالات مضخرف جغرافی-  بنفشه و یزدانی- مشاعره – خرداد- صفر-

وحید- تست دفاعی- ناهار – خرخونی- بهارتراش – 800هزار دلار- خواجه عبدالله انصاری – اگه خواستید ادامه بدید...

 

 

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
هفتاییا
پاره ای از خاطرات مبصر مخفی و ...سادات*
آخره هر چی شعره
گروه سرود
کاش اشک در چشم خدا لرزد!
بچه ها را اینگونه بشناسید
بررسی علل قبول نشدن در کنکور

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
بروبچ ز C8 +دوتا دکی
مبصر مخفی
این وبلاگ بروبچه های باصفای کلاس B6 هست که یکی از یکی باحال ترن و از اونجایی که فقط خاطره ها می مونه این وبلاگ راه اندازی شد پیشنهاد وب از کیمیا بود(ایولشو) من مبصر مخفی هستم. تمام نوشته ها از زبان من هست. جاسوس کلاس

|| لوگوی وبلاگ من ||
بروبچ ز C8 +دوتا دکی

|| لوگوی دوستان من ||



|| اوقات شرعی ||