• وبلاگ : بروبچ ز C8 +دوتا دكي
  • يادداشت : هفتاييا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 184 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + كژال 

    چه خبر بوده اينجا؟

    خجالت نميكشيد؟! نه ديگه نمكشيد ديگه!

    سلام

    بلخره دعاهاتون مستجاب شد

    مهديس خانوم آپيده

    اصلنم شعرش تكراري نيس

    بعله ام

    تازه قالبشوم عوضيدم

    + مهديس 

    سلام

    شيره باري جون

    ايول

    بسي حال نموديم

    البت شيره آق عشقي

    خب ديگه

    باري ؛ كاري باري؟؟؟؟

    باي

    يکي مي پرسد اندوه تو از چيست؟!

    برايش صادقانه مي نويسم:

    مال اينکه فردا ميخايم بريم کارنامه بگيريم

    تازه از اون بدتر ميخايم چند تا ... رو مشاهده کنيم

    من الان بايستي کجا مي بودم و کجا هستم؟!

    + مهديس 

    ابطال آراي يک صندوق در غرب تهران

    ebtal.jpg
    نماينده شوراي نگهبان در حوزه مدرسه پيامبران واقع در بلوار شهيد اشرفي اصفهاني اعلام کرده است که هيات نظارت فراموش کرده شناسنامه‌ها را مهر بزنند به همين دليل همه راي‌هاي صندوق باطل است.
    + مهديس 

    گزارش خودكارهاي نامريي درست است

    khodkar.jpg
    رئيس هيئت بازرسي انتخابات شهرستان تهران، گزارش خودكارهاي نامريي را درست خواند و گفت: اين خودكارها ديده شده و وجود دارد اما هنوز در هيچ شعبه اي از توزيع آن گزارشي به ما نرسيده است.

    + مهديس 
    بيانيه مهندس موسوي: مسئولان همگي به خط قانون و امانتداري از آزاي ملت بازگردند

    « بسم الله الرحمن الرحيم
    ملت شريف ايران
    نتايجي که براي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام شد بهت‌آور است؛ مردمي که در صف‌هاي طولاني اخذ راي شاهد ترکيب آرا بودند و خود مي‌‌دانند که به چه کسي راي داده‌‌اند با حيرت تمام به شعبده‌‌بازي دست‌اندرکاران انتخابات و صدا و سيما نگاه مي‌کنند. آنان اينک بيش از هميشه به دنبال آن هستند که بدانند چگونه و توسط چه کساني و مقاماتي طرح اين بازي بزرگ ريخته شده است. اينجانب ضمن اعتراض شديد به روند موجود و تخلفات آشکار و فراوان روز انتخابات هشدار مي‌‌دهم که تسليم اين صحنه‌آرايي خطرناک نخواهم شد. نتيجه آن چه که از عملکرد متصديان بي‌‌امانت ديده‌‌ايم و مي‌‌بينيم جز تزلزل ارکان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حاکميت دروغ و استبداد نيست. اينجانب طبق وظيفه شرعي و ملي خويش به افشاي رازهاي پشت سر اين روند پرمخاطره خواهم پرداخت و آثار نابود کننده آن را بر سرنوشت کشور توضيح خواهم داد و ترس آن دارم که ادامه وضع موجود همه نيروهاي موثر در نظام را به توجيه‌گراني دروغگو در مقابل مردم تبديل کند و دنيا و آخرت آنان را در معرض لطمه‌هاي جبرا‌ن‌‌ناپذير قرار دهد.

    به مسوولان توصيه مي‌‌کنم بيش از آن که دير شود اين روند را فورا متوقف کنند و همگي به خط قانون و امانتداري از آراي ملت بازگردند و بدانند که خروج از عدالت مشروعيت زداست. آنان بيش از هر کس ديگر از اين حقيقت باخبرند که در اين کشور انقلابي بزرگ و اسلامي صورت گرفته است. کم‌ترين پيام انقلاب ما اين است که مردم آگاهند و در برابر کساني که با تقلب روي کار بيايند تمکين نخواهند کرد.

    اينجانب از همين فرصت استفاده مي‌کنم و ضمن تشکر از عواطف ملت بزرگوار ايران به آنان تذکر مي‌دهم که ايران اين موجود آسماني متعلق به آنان است و نه متقلبان، اين آنان هستند که بايد با هوشياري خود از آن حفاظت کنند. خائنين به آراء مردم ابايي از آن ندارند که اين خانه پارسايان به آتش کشيده شود. ما موج عقلانيت سبز خود را که برگرفته از تعاليم ديني و علايق ملت ما به اهل بيت پيامبر (ص) است با تمامي شور ادامه مي‌دهيم و با شورش دروغ که در کشور طغيان کرده و چهره آن را آلوده است مبارزه مي‌کنيم، اما اجازه نخواهيم داد که حرکات ما شکل کور به خود بگيرد.

    جا دارد از يکايک شهرونداني که براي رساندن اين پيام سبز هر کدام ستادي بودند و تمامي ستادهاي مردمي و رسمي که در انتخابات فعاليت مي‌کردند سپاسگذاري کنم و تاکيد کنيم که تا رسيدن به نتيجه‌‌اي که کشور ما لايق آن است هم‌چنان به حضور و تلاش آنان نياز است.

    و ما لنا الا نتوکل علي الله و قد هدانا سبلنا و لنصبرن علي ما اذيتمونا و ع لي الله فليتو کل المتوکلون
    ميرحسين موسوي»

    + مهديس 
    اح...اد: ميگم هاله نور ديدم. ميگيد: عوام فريبي کردي، ميگم:ميخواستند منو بدزدند.ميگيد: دروغ گفتي.حتمأ فرداهم که فرشته هابرام توصندوق رأي ريختندميگيد تقلب کردي؟!!
    + مهديس 

    بيانيه بسيار مهم ميرحسين موسوي خطاب به علماي قم:

    انالله وانا اليه راجعون/تمامي راه‌ها براي احقاق حق بسته شده/شايد تذکر شما مفيد واقع شود

    بسم‌الله الرحمن الرحيم

    انا لله و انا اليه راجعون

    محضر مبارک مراجع عظام و علماي اعلام

    با اهداي سلام، اينجانب اطمينان دارم که روند حوادث انتخابات رياست جمهوري دهم را با دقت پيگيري کرده‌ايد. اگر چه توسل به دروغ و استفاده‌ي بي حساب از امکانات عمومي و دولتي براي تبليغات يک‌سويه به سود نامزد حاکم به خوبي نشان دهنده عزم اين گروه خاص براي پيروزي به هر قيمت و از هر راه ممکن بود، اما تصور تقلب در آراي مردم تا اين اندازه و برابر انظار شگفت‌زده جهانيان از حکومتي که تعهد به عدالت شرعيه از ارکان اساسي آن شمرده مي‌شود، براي کسي ممکن نبود.

    امروز که با حيرت تمام شاهد چنين تصورات جسورانه در امانت مردم هستيم و تمامي راه‌ها براي احقاق حق بسته شده، مواجه شدن مردم مظلوم با سکوت علما و مراجع که ملجا راسخ اين ملت شمرده مي‌شوند، خسارتي بيش از يک تغيير در آرا را به دنبال خواهد داشت.

    عواملي به بهانه‌هاي واهي با چوب و چماق و باطوم و شوک الکتريکي به جان اعضاي ستادهاي اينجانب و مراجعه کنندگان سرگردان و مبهوت از اين وضعيت افتاده‌اند، در حالي که اميدي به کارايي قوه قضاييه محترم نمي‌رود زيرا جايي که دادستان کل کشور نتواند از سخن قانوني خود در پيشگيري از سخنراني اضافي نامزد حاکم در سيما جلوگيري نمايد، با چه ابزاري مي‌تواند از اين خشونت سياه بازداري کند؟ به حسب وظيفه صيانت از آراي مردمي که اينک دچار چنين زيان عظيمي شده‌ا‌ند عرض حالي تقديم و يادآور مي‌شوم که شايد تذکر به جاي شما به مسوولان مفيد واقع شود.

    اياک و الظلم لمن ليس له الا الدعا

    برادر شما - ميرحسين موسوي"

    + مهديس 

    بيانيه مهم مير حسين موسوي به ملت ايران:

    ما شکايت جدي خود را از جريان ناسالم انتخاباتبا تمام توان پيگيري خواهيم کرد

    بسم الله الرحمن الرحيم

    تخلفاتي که در دهمين انتخابات رياست جمهوري صورت گرفته است بسيار جدي است و رنجش عميق شما کاملا به حق است. در عين حال قاطعانه از شما مي خواهم هيچ فرد يا گروهي خود را در معرض صدمه قرار نداده آرامش و متانت خويش را از دست ندهد و همگان در هر حال حساب خود را از هر گونه رفتار خشونت آميز جدا نمايند. همچنين از نيروي انتظامي انتظار دارم با درايت مردم را از خود دانسته احساسات آنها را در اين شرايط درک کند.

    ما شکايت جدي خود را از جريان انتخابات و روندهاي ناسالمي که در طي آن ديده شد با تمام توان پيگيري خواهيم کرد و نتايج آن را به اطلاع عموم خواهيم رساند.

    + مهديس 

    رييس کميته صيانت از آراء:

    انتخابات بايد ابطال و انتخابات مجددي برگزار شود.

    به گزارش خبرنگار قلم نيوز، حجت الاسلام والمسلمين علي اکبر محتشمي‌پور ظهر شنبه در يک کنفرانس خبري در محل ستاد مرکزي مهندس موسوي ابراز عقيده کرد: از نظر من اين انتخابات عملا انتخاباتي که نماد دموکراسي، مردم‌سالاري و در شان ملت ما باشد نيست و معتقدم شوراي نگهبان بر اساس تخلفات صورت گرفته بايد انتخابات را باطل و انتخابات ديگري برگزار کند.

    وي درباره‌ ي برخي از تخلفات صورت گرفته در انتخابات روز گذشته گفت: يکي از مشکلات کميته ي صيانت از آرا قطع سيستم sms بود و در حالي که مسوولان وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات قول داده بودند که اين اتفاق نيافتد ولي افتاد و سيستم sms قطع شد.

    محتشمي‌پور افزود: بر اساس قانون شوراي نگهبان، در زمان بازبيني و پلمپ صندوق‌هاي اخذ راي، نمايندگان نامزدها بايد حضور داشته باشند ولي متاسفانه آنان را بيرون کردند و ما در 50 درصد از حوزه‌ها نماينده‌اي نداشتيم. در بسياري از حوزه‌ها براي نمايندگان ما کارت صادر نشده بود و يا اسامي و عکس آنان جابه‌جا در کارت درج شده بود. نمايندگان ما از 18 خرداد بايد در هيات‌هاي اجرايي حاضر مي‌شدند ولي متاسفانه اجازه حضور به آنان ندادند.

    رييس کميته ي صيانت از آراي ستاد مهندس موسوي با انتقاد از تمام شدن مکرر تعرفه‌ها در روز راي‌گيري اظهار کرد: 45 ميليون و 400 هزار نفر تعداد واجدين شرايط راي دهندگي در کشور بودند و با توجه به اين که بسيار بيش‌تر از اين ميزان يعني 57 ميليون تعرفه از سوي وزارت کشور چاپ شده بود، نبايد تعرفه‌ها در شعبه ي اخذ راي کم مي‌آمد ولي متاسفانه اين اتفاق افتاد تا مردم خسته شوند و راي ندهند. در کنار اين‌ها با وجود آن که اعلام شده بود شعب اخذ راي موظف هستند که از تمامي کساني که در آن‌جا حضور دارند راي‌گيري کنند ولي متاسفانه چنين اتفاقي رخ نداد و حتي برخي از حوزه‌ها را از ساعت 9 شب بستند.

    محتشمي‌پور در پايان گفت: متاسفانه در زمان تجميع آرا اجازه ي حضور ناظران ما را ندادند و ما نمي‌دانيم که شمارش آرا به چه صورتي انجام شده است. بر اساس قانون بايد نرم‌افزار وزارت کشور مربوط به انتخابات را به ناظران ما نشان مي‌دادند ولي از اين کار امتناع کردند و اجازه ي بازديد از سايت را نيز تا ساعت 11 جمعه شب به نمايندگان ما ندادند و پس از آن نيز که برخي از نمايندگان ما موفق به ورود به سايت وزارت کشور شدند با اين صحنه مواجه شدند که ديگر کاري از دست‌شان بر نمي‌آيد و بدين ترتيب نمايندگان آقايان موسوي، کروبي و رضايي به وزير کشور نامه نوشتند و در آن اعلام کردند که حضور ما بي‌معنا بوده است.

    سلام

    راحت شدين؟

    خوشم مياد خجالت مجالتم اصلن تو كارتون نيست

    با بي شرمي تمام تقلب صورت ميگيره و با بي شرميه بيشتر خطاب به مردم پيام ميدن كه صحت انتخابات و شمارش آرا تاييد شده

    معلومه ديگه همتون از يه جا آب ميخوريد

    اونايي هم كه مي خان بگن تقلبي در كار نبوده به پخش شدن نشريه سياسي موافق اح مدي نجاد كه به جاي فرداي انتخابات به طور اشتباهي شبه انتخابات ساعت4ئصبح جلوي وزارت خونه پخش شده و روسش نوشته شده بد 24 ميليون راي مباركت آقاي اح مدي نجاد توجه كنن بعد حرف بزنن

    تمام نماينده هاي مير حسين تو سمارش آرا بودن

    اين رهبرم كه فقط شده يه مجسمه ي خندان كه هيچ كاري نمي تونه بكنه البته نميذارن كه بكنه

    4 سال ديگه بايد اين فلاكتو تحمل كنيم

    خداياااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    بعيد نيست اح مدي نجاد جوووون دوره ي رياست جكهوري رو از 8 سال به 16 سال برسونه

    خطاب به هرچي احمدي نجادي تعصبيه:

    يه چيز داديم دستتون

    همين باشه بستون

    در ضمن برادر سارا

    من به شما علاقمندم

    اين حرفها چيست كه شما مي زنيد؟؟!!!

    بگم چه نقشه هايي برا بعد كنكورت ريختي؟

    بگم؟بگم؟

     <      1   2   3   4   5    >>    >